شرایط خرید ساید بای ساید قسطی چیست؟

خرید ساید بای ساید به صورت اقساطی

امروزه اگر نگاهی به بازار لوازم خانگی کرده باشید متوجه خواهید شد که بیشترین نیاز بازار، یخچال های نوع ساید بای ساید بوده و کمتر خانواده ای یخچال های جداگانه یا نوع های دیگر استفاده خواهند کرد. چرا که با ورود ساید بای سایدها، این یخچال فریزر محبوب، با وجود ویژگی های متعدد، بازار لوازم خانگی حال و هوای دیگری پیدا کرد. مهمترین مزیتی که این یخچال ها دارند، اشغال فضای کمتر نسبت به یخچال فریزرهای جداگانه چون دوقلو است که در عین حال همان ظرفیت مشابه دوقلوها را دارد. به بیان دیگر میتوان گفت ساید بای سایدها نوع پیشرفته تر دوقلوها هستند که با ارائه ویژگی های فوق العاده، اشغال فضای کم و ظرفیت نگهداری مواد غذایی در دل خریداران جای پیدا کرده است. بنابراین خرید ساید بای ساید قسطی می تواند برای خریداران این محصول مناسب باشد.

 

مزایای خرید قسطی ساید بای ساید چیست؟

خرید اقساطی ساید بای ساید مانند خرید هر محصول دیگر به صورت قسطی مزایای بسیاری همراه خود دارد. در ادامه به مهمترین این مزیت ها خواهیم پرداخت.

  • ارسال سریع کالا
  • تنوع بی نظیر انواع مدل ها
  • اقساط کم و بدون بهره
  • کمترین میزان سود
  • آسان ترین شرایط خرید و پرداخت اقساط
  • بدون نیاز به پیش قسط (یا کمترین میزان پیش قسط)

 

شرایط خرید ساید بای ساید قسطی چیست؟

اولین شرطی که برای خرید اقساطی ساید بای ساید حاکم است، وجود چک صیادی به نام شخص درخواست کننده است. شما باید به ازای هر ماهی که قصد بازپرداخت وجه را دارید، یک برگ چک صیادی به فروشگاه ارائه کنید؛ به صورت واضح تر می توان گفت که اگر قصد دارید مبلغ 10 میلیون تومان را به صورت 5 ماهه بازگردانید، باید تعداد 5 عدد چک صیادی به مبلغ 2 میلیون تومان نزد فروشگاه ارائه کنید. ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که میتوانید با کمترین میزان سود، یعنی 2%، صاحب ساید بای ساید مورد علاقه خود شوید. مهمترین اصلی که در این میان به صورت کامل واضح است این بوده که هرچه مبلغ پیش پرداخت بیشتر باشد مبلغ اقساط ماهیانه و مدت زمان بازپرداخت آن کمتر خواهد شد.

مدت زمان بازپرداخت اقساط ماهیانه در گلدن 8 تا 10 ماه بدون پیش پرداخت تعیین شده است که هر خریداری می تواند با توجه به توان مالی و بودجه ای که در نظر گرفته است آن را تعیین کند و این میزان را تغییر دهد. علاوه بر چک، مدارکی باید برای خرید اقساطی ساید بای ساید به فروشگاه ارائه کنید، با توجه به شرایط افراد مختلف، متفاوت است؛ به عنوان مثال مدارکی که کارمندان بخش خصوصی باید نزد فروشگاه ارائه کنند با مدارکی که کارمندان بخش دولتی باید باید ارائه کنند متفاوت است. در ادامه با این شرایط و میزان اعتبار هر فرد آشنا خواهید شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *