معرفی دو برند از برندهای تلویزیون ایرانی

تلویزیون‌های ایرانی جزو آن دسته از محصولاتی هستند که با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب، طرفداران زیادی را به دست آورده و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند. تلویزیون‌های ایرانی، با امکانات متنوع و قیمت مقرون به صرفه ای که دارند، می‌توانند انتخاب مناسبی برای خرید باشند. تولید کنندگان داخلی کشور، در تولید این تلویزیون‌ها از بهترین محصولات استفاده کرده که به خوبی می‌توانند با برند های خارجی رقابت کنند.

همانطور که اشاره کردیم، شرکت های داخلی زیادی اقدام به تولید تلویزیون کرده‌اند که در این میان برند ایکس ویژن و جی پلاس بسیار موفق عمل کرده و تبدیل به محبوب ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید تلویزیون شده اند. این برند ها با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و همچنین استاندارد های بین المللی، تمام سعی خود را کرده اند تا تلویزیون‌هایی با کیفیت عالی و طول عمر بالایی را روانه بازار لوازم خانگی کنند. این تلویزیون‌ها در مقایسه با محصولات خارجی از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار بوده و اکثر افراد جامعه، توانایی خرید آن‌ها را دارند. از آنجایی که محصولات خارجی در کشور ما فاقد نمایندگی و گارانتی رسمی هستند، ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر، از مولفه‌هایی می‌باشد که اشتیاق مشتریان را به خرید تلویزیون‌های ایرانی بالا می‌برد.

تلویزیون برند جی پلاس

جی پلاس برندی که در مقایسه با سایر برندهای ایرانی از عملکرد قوی تری برخوردار بوده و در لیست بهترین تولید کنندگان داخلی تلویزیون قرار می‌گیرد. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و در تولید محصولاتش از به روز ترین تکنولوژی‌ها بهره گرفته است.

محصولات تولید شده توسط برند جی پلاس، حاصل تلاش و تجربه های شرکت گلدیران در طول سی سال گذشته می‌باشند. یکی از مهم ترین فاکتور های تلویزیون جی پلاس، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش آن است که خیال مشتریان را از بابت خرید راحت ‌می‌کند  یکی از مهمترین فاکتورهای خرید این تلویزیون است.

ویژگی تلویزیون های جی پلاس

تلویزیون ایرانی جی پلاس در سایزها و همچنین مدل های مختلفی در بازار لوازم خانگی به فروش می‌رسد. تنوع بالای این محصول، باعث شده است تا مشتریان بتوانند با هر میزان بودجه‌ای که در اختیار خود دارند، اقدام به خرید کنند. تلویزیون‌های جی پلاس در دو نوع معمولی و هوشمند تولید شده و دارای امکانات بسیار پر کاربردی هستند. پورت‌های تعبیه شده بر روی بدنه این تلویزیون‌ها از امکانات پر استفاده این محصولات به شمار می روند. به کمک پورت های HDMI و USB می توانید فایل‌های شخصی خود را به دستگاه تلویزیون انتقال داده و بر روی صفحه نمایشگر، مشاهده کنید.

تلویزیون‌های هوشمند تولید شده توسط جی پلاس از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند که امکان دسترسی آسان به اینترنت و نصب برنامه‌های مختلف را برای شما فراهم می‌کند. کیفیت تصاویر در این تلویزیون‌ها بسیار بالا است و شما می‌توانید برای تماشای یک فیلم و سریال خوب، روی این تلویزیون ها حساب کنید.

معرفی دو برند از برندهای تلویزیون ایرانی

تلویزیون برند ایکس ویژن

شاید تا به حال نام شرکت مادیران به گوش شما خورده باشد. جالب است بدانید که شرکت مادیران در سال ۱۳۸۵ شروع به تاسیس برند ایکس ویژن کرد. هدف این برند ایرانی، تولید تلویزیون هایی با کیفیت بالا و در عین حال قیمتی مناسب بود. برند ایکس ویژن بدون شک در گروه بهترین تولید کنندگان داخلی تلویزیون قرار دارد و طرفداران زیاد این محصول، نشانگر کیفیت بالا و امکانات ویژه آن می‌باشد. تلویزیون ایرانی ایکس ویژن را می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود، در دو نوع معمولی و هوشمند خریداری کنید. اگر اهل تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین هستید، باید بگوییم که امکان اتصال به اینترنت در این محصولات کاملا مورد پسند شما خواهد بود. پورت‌های HDMI، USB، کامپوزیت و اپتیکال که بر روی  وجود دارند، امکان اتصال دستگاه های مختلف به تلویزیون را برای شما فراهم می‌کنند. شما می‌توانید فیلم های مورد علاقه خود را با کیفیت Ultra HD مشاهده کرده و از وضوح بالای آن لذت ببرید.

اگر فضای خانه شما محدود است، اصلا نگران نباشید. تلویزیون های ایرانی ایکس ویژن علاوه بر پایه رو میزی، امکان اتصال به دیوار را نیز دارند. پشتیبانی از تکنولوژی های پیشرفته صدا، مجهز بودن به سیستم عامل اندروید و قابلیت ماشین زمان از دیگر ویژگی های تلویزیون ایکس ویژن به شمار می‌روند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *